niedziela, 18 grudnia 2011

Dzisiejsze warsztaty decoupagu :)

Dziś prowadziłam pierwsze warsztaty decoupagu :)
Odbyły się w Krainie Zabaw w przemiłej atmosferze. Panie przyszły z wielką energią i chęcią nauki. A oto krótki fotoreportarz:
Panie pilnie pracują przy swoich projektach





 A tu nastąpiło chwalenie się swoimi pięknymi wyrobami :)


 I cała ekipa pracowitych i zdolnych Pań :O)
Dziękuję uczestniczką za przemiłą zabawę, mam nadzieję, że się podobało i jeszcze nie raz uda mi się poprowadzić takie warsztaty.

P.S. przepraszam blogowiczki, że nie zaglądam na Wasze strony, ale okres przedświąteczny mi na to nie pozwala... Mam nadzieję, że w święta wszystko nadrobię...

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Gratulacje, widać, że praca bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne prace, super jest tak razem sie spotykac, kazdy cos nowego wnosi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)