środa, 1 czerwca 2011

Nowinki

Dziś wpadłam tylko na chwileczkę, bo przez moje robótki nieco zaniedbałam dom.... Pranie leży w koszu, sterta prasowania czeka aż ktoś się nad nią zlituje, a na podłodze kłęby kurzu na mnie patrzą. Do tego 2 dniowe szkolenie od jutra mnie czeka.
Ale zanim pokażę fotki wszystkim dzieciaczkom życzę:
Kolorowych snów...
Uśmiechu od ucha do ucha...
Pięknych bajek na dobranoc...
Własnego pieska i kotka...
Co dzień nowych przygód...
Butów siedmiomilowych...
Gwiazdki z nieba...
Wspaniałych przyjaciół...
I wesołej rodzinki...

A teraz zapowiedziane już nowinki

Śliczny komplecik wykonany techniką decoupage, w skład ktorego wchodzi duża bransoletka i dwustronne kolczyki. Wzór w duże czerwone maki. Lakierowane na wysoki połysk.

Bransoletka drewniana drobiona na efekt spękań, lakierowana na wysoki połysk.
http://www.artillo.pl/product/peknieta-bransoletka,2452.html


Naszyjnik stylizowany na stary. Wykonany z dużej zawieszki owalnej zawieszonej na obroży z czarnych kryształków i niebieskich koralików "kocie oko".
Możliwość regulacji długości poprzez łańcuszek-przedłużkę. 

http://www.artillo.pl/product/od-babci-,2455.html


Kolczyki wykonane z trzech kolorów filcu, ozdobione kryształkiem Swarovskiego.
Doskonale ozdobią każdy strój, wyglądają rewelacyjnie na uchu.

http://www.artillo.pl/product/filciaczki,2456.html


I czegoś na Dzień Dziecka nie może zabraknąć :)
Filcowe broszki w kształcie misiów. Bardzo przytulne i kochane. Ozdobią każde dziecięce ubranko.
Miś chłopczyk i miś dziewczynka.


2 komentarze:

  1. Takich rzeczy jeszcze nie widziałam u ciebie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolinko bardzo ładny komplet decu i naszyjnik - super!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)