niedziela, 9 września 2012

Dziś WIELKIE Prośby do Was :)

Na początku proszę o pomoc w pewnej sprawie. Znów przekroczyłam limit w dodawaniu zdjęć na blogerze i za cholerkę nie pamiętam, co powinnam zrobić, by go zwiększyć...?? :( Czy możecie mi pomóc i napisać co i gdzie trzeba usunąć?
Druga sprawa to taka, że moja bransoletka bierze udział w konkursie zorganizowanym przez BEADS i bardzo bym Was prosiła o LAJKI pod moim zdjęciem, a oto link: KLIK
Na dziś tyle idę dalej pracować nad kartkami :)
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. na bransoletkę klikłam,ja w takim wypadku usuwam na Picasa stare fotki i wtedy się robi miejsce

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy każdym dodawaniu zmniejszaj zdjęcia tak żeby nie przekraczały 500KB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana bransoletka śliczna ale żebym ja to wiedziała gdzie mam znowu kliknąć to bym klikła. Musisz mi wybaczyć ale ja kompletnie nie mam czasu na poznanie tych wszystkich tajników fb czasem tylko zerknę co u znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idę klikać :)
    Dziękuję za odwiedziny i udział w candy :)*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)