sobota, 10 września 2011

Alicja w Krainie Czarów...

Dziś chwalę się kompletem, który powstał całkiem niedawno. Bardzo podoba mi się grafika z filmu "Alicja w krainie czarów" więc postanowiłam, że będzie to motyw przewodni i tak powstał komplet
Największą ozdobą tego kompletu jest bransoletka w której to właśnie została umieszczona grafika z Alicji:
Wisiorek z sekretnikiem, w którym można zamieścić zdjęcie/grafikę według swojego pomysłu
Oczywiście dopełnieniem szczęścia są kolczyki w przesłodkie dzbanuszki (oczywiście mają zapięcia :))
Mam nadzieję, że komplet Wam się spodoba, a może każda część z osobna znajdzie swego amatora :D

Buziaczki :*

8 komentarzy:

  1. Mnie sie bardzo podoba bo ja kocham blaszki i wytloczki i inne elementy metalowe/najbardziej te z niemieckich manufaktur/.
    Ciesze sie ze jakies awizo pojawilo sie w Twojej skrzynce bo juz sie martwilam ze tak dlugo idzie ta przesylka.
    Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta biżuteria, jestem zauroczona, a wisiorek z sekretnikiem zawsze był moim marzeniem :))) No i zazdroszczę tej imprezy z wczorajszego posta :)) Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bajkowy komplecik:)Śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna i orginalna bizuteria:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :) Aczkolwiek nie wiem czy wiesz, że na początku kiedy powstała Alicja w krainie czarów nie była aż taka słodka jak przedstawiają twoje obrazki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. niezły komplecik :D w sam raz na popołudniową herbatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik. Każda jego część będzie piękną ozdobą. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to wyglada i super bedzie sie prezentowac:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)