poniedziałek, 20 czerwca 2011

Kolorowe Domki

Trochę mi czasu zajęły, ale powiem szczerze że mi się podobają :) Tak.. kolorowe domki. Wesołe, radosne i bardzo milutkie, bo wykonane z filcu. A przede wszystkim w końcu zaczęłam robić coś dla siebie. Gdzie będą wisiały, to jeszcze nie wiem. Na razie zajmują miejsce na ścianie, przy łóżku w sypialni. Zastanawiałam się nad przedpokojem, ale w związku że są takie "ciepłe" jakoś lepiej mi pasują do sypialki.



Poza tym zmieniłam nieco wygląd bloga na bardziej... wakacyjny :) A dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że już niedługo wakacje!! A także ma to związek z nową zabawą, którą już w środę Wam zaproponuję :)
Także zaglądajcie do mnie.

6 komentarzy:

  1. Domki są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne domeczki, już jestem ciekawa co to za zabawa :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. milutkie:)))) no i znowu podgrzewasz atmosferę!! :)) czekam czekam.........

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!! Czekamy niecierpliwie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza dekoracja, i z niecierpliwością czekam na środę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)