piątek, 8 lutego 2013

Bransoletki koralikowe - hit :)

Uwielbiam je... Pasują do wszystkiego. Na okazje - bale, śluby, komunie, imprezy, sylwestra, itd. I na co dzień - na zakupy, do pracy, do jeansów. Z różnymi dodatkami: koralikami, zawieszkami, kryształkami Swarovskiego, pandorami :) Kolorowe, jednobarwne, w paski, wzory, szlaczki.
Po prostu boskie!!
Usiadłyśmy z koleżanką od zeszłego tygodnia... powstało ich trochę. Sami popatrzcie:











Jak Wam się podobają? Oczywiście wszystkie do zakupu na ARTILLO. A już niedługo nowe wzory i możne nie tylko bransoletki...?

6 komentarzy:

  1. Podobsja i to bardzo!!! I bardzo chcialabym sie nauczyc je poTworzyc ale jakos mnie nie wychodzi.... Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne branzoletki,uczyłam się, ale tak szczerze to brak mi cierpliwośći,Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie ma piekne zapiecie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki :)

    http://www.zakreconykoralik.eurosap.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne bransoletki :)
    Zapraszam do mnie
    www.zakreconykoralik.eurosap.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, wspaniałe bransoletki Karolciu! A szczególnie podobają mi się w nich te zapięcia z kolibrem i ważką są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)