czwartek, 19 stycznia 2012

Pracowity dzień

... a właściwie tydzień. Zbliża się Dzień Babci i Dziadka więc postanowiliśmy z synkiem zrobić kartki z tej okazji. Najpierw trzeba było przygotować ozdoby później wszystko powycinać i przykleić. Z małą pomocą mamy powstały takie oto cuda:





A tu zdjęcie na potwierdzenie tego, że ja tylko podpowiadałam jak ma to zrobić :)
Dla mnie to też był pracowity dzień... dostałam kilka dni temu zamówienie na rameczki i dziś dostały ostatnią warstwę lakieru








A na kolejne zamówienie powstała biżuteria dla pewnych babć i dziadka

To nie wszystko nad czym dziś pracowałam... ale resztą pochwalę się jutro... :)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Kartki bardzo ładne no i papiery tez ale te ramki sa SUPER skąd wziełas te ramki bo ze ozdobiłas sama tak pięknie to wiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty dla babci i dziadka, a najważniejsze, że wykonane łapkami dzieci. Takie są najcenniejsze. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne prezenty i swietny pomysl ztymi ramkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne pomysły na wyjątkowe prezenty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)