środa, 4 stycznia 2012

Wraca córka marnotrawna :D

Kochani,
Przede wszystkim życzę SZCZĘŚCIA W NOWYM ROKU!!
Wiem, że długo mnie tu nie było, ale zaraz po świętach wyjechaliśmy do szwagra do Monachium. Wróciłam i próbuję ogarnąć wszystko... nadrabiam zaległości, pakuję przedmioty do wysyłki, próbuję poradzić sobie z hałdami prania i prasowania.
Z Monachium przywiozłam sobie torbę przeróżnych przydasiów do robótek.
A dziś przyszła do mnie wspaniała paczka... od Agnety. Same wspaniałości: pyszna kawka, moje ulubione pralinki, lniana torba na zakupy i ....... WSPANIAŁY OBRAZ HAFTOWANY:
Jest przepiękny i wygląda o wiele lepiej niż na fotce. Zrobię Wam jeszcze zdjęcie jak będzie już wisiał na ścianie w mojej lawendowej kuchni :)
Agnetko... jeszcze raz SERDECZNIE DZIĘKUJĘ!!
Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. No to się obłowiłaś :) tylko patrzeć jak zaczniesz tworzyć :)
    Niech nowy rok będzie zdrowy i pełen inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no ładnie się okupiłaś, pogratulować, a prezent ładny Aneta cudownie haftuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie fajne przydasie sobie przywiozłaś ;) juz nie mogę się doczekać, co z nich stworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)