sobota, 30 marca 2013

MEGA KONKURS w BiżutkiKarolci


MEGA KONKURS w BiżutkiKarolci


Do wygrania dwie nagrody:
Wspaniała koszulka (r.104-164) lub body (r.62-86) z dowolnym rysunkiem i napisem wykonanym własnoręcznie przeze mnie
I
Bon na -20% na moje wyroby.

Co należy zrobić?
Wystarczy, że:
  1. Zostaniesz obserwatorem mojego bloga.
  2. Umieścisz informacje o konkursie na swoim blogu (będę sprawdzać)
  3. Napiszesz w komentarzu jaki rysunek rysunek napis ma znajdować się na koszulce/body.

Konkurs jednocześnie prowadzony jest na moim Fanpagu FB (www.facebook.com/BizutkiKarolci)
Zapisując się na FB oraz na blogu Twój głos jest brany pod uwagę dwa razy!!
Zapisy od dziś (tj. 29.04.2013) do 06.05.2013r.
P.S. Pamiętajcie by wypełnić wszystkie warunki!!




10 komentarzy:

  1. Rysunek pociągu i napis I like it

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy konkurs, ale ja już tyle różności u Ciebie wygrałam, że tym razem się wstrzymam, przed udziałem, żeby nie było ;P Jeszcze muszę podaj dawajkę dalej ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunek kwiatuszka i napis I love flowers.
    Udostępniłam na FB jako Justyna Kucharska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. body z rysunkiem serduszka i napis .Moje serce bije dla Was.
    KAROLCIA

    udostępniłam na FB

    A jak udostępnić na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umieścisz informacje o konkursie na swoim blogu (będę sprawdzać)

      Usuń
  5. Rewelacyjne nagrody. Ja poproszę napis Kocham Mojego Tatę a rysunek według uznania (może serduszko albo jakiś inny, który by pasował do napisu). Na FB polubię jako Katarzyna Muras. Zapraszam na mojego bloga http://muraskasienudzi.blogspot.com/. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website offered us with valuable information to work on. You've done a
    formidable job and our entire community will be thankful to you.


    Check out my homepage: online stopwatch timer.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że się zapisywałam ale nie widzę mojego komentarza:(
    Śliczne nagrody:)Bardzo podoba nam się żółwik:) Więc poprosimy koszulkę z żółwikiem i imieniem Szymon:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszko i podpis Kocham TATE Marika ;-) Dominika Drobka

    OdpowiedzUsuń
  9. Motylek i napis: złap mnie jeśli potrafisz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)