niedziela, 5 czerwca 2011

Wymianka i Licytowanki

Chwale się więc wymianką z Elą
Dostałam piękne przydasie w postaci serwetek do decoupagu i wielkiej ilości różnego rodzaju scrapków do karteczek (bo ostatnio zaczęłam je robić na akcje Uwolnij Pocztówkę, do której bardzo zachęcam, choć proszę  właścicielkę bloga od dłuższego czasu o opublikowanie moich dat...)
Ela w zamian wybrała sobie jedne z kolczyków z kryształków Swarovskiego (mam nadzieję, że będą się dobrze nosić :))

Poza tym chciałabym Was zaprosić na nowy blog http://licytowanki.blogspot.com/ na którym będę wystawiała swoje wyroby do wylicytowania (od 1zł lub 5zł). Pomysł zaciągnięty, ale mam nadzieję, że się sprawdzi i przyniesie Wam dużo radości. Pierwszy wystawiony przedmiot będzie dziś wieczorem. Przewiduję czas aukcji na 7dni.

Ostatnio zrobiłam też parę rzeczy na zamówienie i teraz się nimi chwalę:






1 komentarz:

  1. Śliczne kolczyki, super wymianka:)) Widzę,że łączy nas miłość do koni:) Pozdrawiam serdecznie Aneta!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)