czwartek, 15 września 2011

CANDY, candy, cukierki rozdaję :)

Moi Drodzy
Znów ogłaszam CANDY!
Dziś w dwóch powodów: pierwszy to taki, że dawno już nie było na tym blogu żadnej zabawy, a drugi to 4te urodzinki mojego synka, które odbędą się w dniu losowania.

Jak widzicie ankieta candowa już się zakończyła z wynikiem pozytywnym na WITRYNKĘ.
Także ona właśnie będzie nagrodą w tej zabawie. Nie wiem, czy dokładnie będzie to ta ze zdjęcia, bo być może zmieni mi się koncepcja z lawendowej na różaną, bądź jeszcze inną.

ZASADY są praktycznie takie same jak na większości blogów + mały dodatek:
  1. Pozostawienie komentarza pod tą notką z chęcią udziału w zabawie.
  2. Banerek z aktywnym linkiem do mojego bloga na Twoje stronie (uwaga będę sprawdzać J)
  3. Możesz, choć nie musisz zostać moim obserwatorem. Dla jednego w obserwatorów wymyśliłam też NAGRODĘ NIESPODZIANKĘ, więc warto J
  4. MAŁY DODATEK: napisz w komentarzu jaki oryginalny prezent podarowałabyś 4latkowi. Nie wykluczone, że osoba która wymyśli najoryginalniejszy pomysł otrzyma ode mnie dodatkową nagrodę!
  5. Tylko przy spełnieniu wszystkich 4 powyższych warunków możecie dostać się na losowanie. Także proszę o ich spełnienie.

I jeszcze coś na zakończenie.
Jak widzicie dziś wstawiłam teledysk mojego kolegi SKORUPA na bloga, a to dlatego by zareklamować jego koncert sobotni w Strzelecach Opolskich.
Skorup pierwszy raz przyjeżdża z występem do naszego miasta i mam nadzieję, że będzie gościł częściej.
Koncert odbędzie się już 17.09.2011r., o godz. 20.00 w „Jagódce”.

40 komentarzy:

  1. Zapisuję się...:d A co do prezentu dla synka to może gra memory...ćwiczy pamięć, a przy okazji świetna zabawa...u mnie dzieciaki bardzo lubią w nią grać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełko na koraliki.

    A co do prezentu to ja już wiem co bym młodej kupiła na 4 latka. Ostatnio widziałam mechanicznego dinozaura na którym można jeździć co prawda kosztuje 700 zł no ale mina młodej była by bezcenna.

    Btw kup mu to co najbardziej lubi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuje sie na CANDY
    obserwatorem juz jestem
    banerek wklejam
    mam trzech chłopców i w tym wieku najbardziej bawili się klockami LEGO ALE TO JUŻ BYŁO DAWNO....

    OdpowiedzUsuń
  4. ciężkie zadanie!!!! zawsze mam problem z prezentami dla dzieci...a z własnego doświadczenia wiem ,że fajne są gry,gdzie może się włączyć cała rodzina...taki wspólny czas jest bezcenny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dziecięcą ciekawością zapisuję się na słodkie Candy!
    Co do prezentu dla syna Janka -
    może on sam ma jakiś pomysł, zapytaj go. A może zorganizować dla niego cały dzień pełen atrakcji - myślę tu o wyjeździe w jakieś ciekawe miejsce gdzie razem spędzicie czas. A w domu zrobiłabym Czekoladowe Party!
    Urządzenie z którego wypływa gorącą czekolada,a dzieciaki zanurzają w niej owoce, lub orzechy. Czekolad może być o różnych smakach. Zabawa pyszna!
    Może też być naczynie garnek, w którym rozpuszczamy czekoladę i zanurzamy owoce na drewnianych patyczkach. Mniammmm!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mojego Kuby 4-latka na topie jest wszystko ze Sponch Bobem... Więc może jakaś poduszka z tą postacią?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję sie na tą piekną witrynkę :-)
    Jeśli chodzi o prezent, to trochę nie jestem w temacie, bo u mnie w rodzinie rodzą się same baby ;-) ale spróbuję - miże jakieś fajne klocki?

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja chetnie sie wpisuję.
    A dla 4 latka na prezencik moze slodki bukiecik z ulubionych slodkosci a w srodku np: jako niespodzianka lub jakas mala ulubiona zbawka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez sie zapisuje,w obserwowanym mam Cie juz,a co bym podarowala 4 latkowi?No moj wnuczek jest juz troszke starszy,ale jakby to mialo na niego trafic,to podarowala bym mu rozne produkty do roznych robotek,bo w tym wieku bardzo go to interesowalo i byl z wszystkiego zadowolony,bo uwielbia juz od malego byle co robic,to bylo dla niego w tym wieku lepsze niz zabawki i tak zostalo do dzis:)No i uwielbial jeszcze klocki lego,ktorymi bawi sie caly czas i mysle,ze to bylby tez wspanialy prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tu pięknie i kolorowo,dodałam się do obserwatorów-zamierzam tu wracać:)
    Jeśli chodzi o prezent,to u nas w rodzinie była taka mała tradycja-kiedy dzieciaczki były jeszcze w miarę małe wybieraliśmy się całą rodziną do wesołego miasteczka-radość nieskończona-i dzieciaki i dorośli zawsze bawili się świetnie!
    Do dziś wspominam ten czas jako najlepsze atrakcje jkakie mogły mi się przydażyć-było mnóstwo śmiechu:)
    Kiedu urodzinki przypadały jesienią czy zimą gdy lunapark był nieczynny chodziliśmy wspólnie do zoo,ja ogólnie nie jestem zwolenniczką zasypywania dziecka zabawkami-znudzi się i nic z tego nie będzie.
    Gry "rodzinne" to też świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super candy :) Z chęcią sie zapiszę:) A co do prezentu nie mam pojecia:) Może pluszak, lego, albo gry planszowe( uzą i bawią:):)albo np. jako dodatek skarbonka, na drobne, żeby maluch mógł chodzić po całym domu i zbierać od rodziców:D Może nie zbyt oryginalne , ale nic więcej nie wymyślę;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisuje sie:) jaki prezent? trudno powiedziec, kazde dziecko jest inne i ma inne zainteresowania... pierwsza mysl ktora mi sie nasunela to jakies ladne, meskie recznie wykonane pudelko na skarby malego chlopczyka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Dla mojego czterolatka (kiedy jeszcze tyle miał)zawsze najlepszym prezentem było spędzenie całego dnia w figloraju+lody i jakieś nowe autko do zabawy.
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnoscią dopisuje się do chętnych. Co do prezentu dla 4-latka hmm trudno mi coś zaproponować bo mam małe doświadczenie w tej kwestii, może warto sprawdzić czy ma talent tak jak mama i sprezentować mu zestaw małego artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pojęcia nie mam dlaczego jeszcze nie dołączyłam się do zabawy :) w końcu łasuch ze mnie :)
    Dla Twojego Kreatywnego Czterolataka fajnym prezentem byłby: Zestaw do majsterkowania :) wiesz, z piłą, młotkiem, poziomicą :) śrubokrętem :) i innymi takimi męskimi sprawami :) a polecam z doświadczenia :) Mój Potomek taki zestwawior ma i wykorzystuje go jak może :) piłuje papierowe rolki po papierze toaletowym, robi dziurki w starych panelach, cos tam ciągle improwizuje :) jak pożyczy mi na chwilkę, może cykne fotke :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naturalnie ustawiam się w kolejce :) Prezent dla czterolatka...Ja zwykle kupuję książkę i tematycznie dobrany gadżet. Np, ksiażkę o dinozaurach ( w tym wieku może to być mini encyklopedia dla maluchów) i do tego dinozaur. Książka o robotach i robot. Samochód i np. film Autka. Przyjemne z pożytecznym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chcę takie pudełeczko! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :-)
    a prezent dla 4latka hmm mój synek jest zachwycony hotweelsami które jeżdżą po lodówce bądź zmieniają kolor pod wpływem temperatury; małe a cieszy ;-)
    banerek jest na pasku bocznym
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką chęcią się zapisuję
    Synkowi kupiłabym ładny klaser i początkowy zestaw znaczków.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! Ja Ci raczej nie podpowiem nic sensownego, bo zawsze miałam i mam kłopoty z wymyśleniem oryginalnego prezentu. Najczęściej kupuję coś fajnego pod wpływem chwili... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest mi bardzo miło, ze zapisałaś się na moje Candy. Dziękuję również za zaproszenie na Twoje Candy i oczywiście, że się zapisuję.

    A co można kupić 4latkowi? Ostatnio kupiłam fajny zestaw "Stacja Glow on the Go" Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 3-6 lat.

    Jest to prawdziwa gratka dla małego rysownika! Pomaga dziecku rozwijać jego talent i wyobraźnię. Kupując mu ten wspaniały zestaw, Twoja pociecha nie będzie chciała przestać rysować! (wiem to z doświadczenia) Wystarczy użyć świetlnej pałeczki do malowania światłem po magicznej tablicy – Stacji Glow on the Go. Do rysowania można wykorzystać dołączone tekstury (wzorki) lub kształty postaci, zwierząt i przedmiotów. Najbardziej niezwykłe efekty uzyskuje się, gdy Stacji Glow on the Go używa się przy zgaszonym świetle. To naprawdę świetna zabawa :) Zestaw zawiera: tablicę do rysowania ze światłoczułą powierzchnią, pióro świetlne, wzory i szablony. Jeśli Cię to zainteresuje, napisz do mnie, a podam Ci adresik, gdzie można to kupić. Pozdrowionka :)

    Ps. Banerek zamieściłam i dodałam Cię do moich obserwowanych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój brat, w wieku 4 lat zachwycał się figurkami superboahterów, takimi wielkości lalki Barbie, nic innego Go nie interesowało, nawięcej emocji wzbudzał BATMAN !!!

    Zapisuję się do obserwujących oraz na candy,banerek zamieściłam i zapraszam do siebie:)
    http://limonkaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się ;)
    a co do prezentu, myślę, że rzeczy typu 'zabawki' dla 4latka są najlepsze, ale może puzzle np. z jego zdjęciem z mama, tata czy cos takiego? ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. oczywiście się zapisuję:)
    Hmm dla czterolatka, może jakiś fajny męski zestaw śniadaniowo-obiadowy z wygraweroną bajką jaką lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mojemu bratankowi na 4te urodziny zamówiłam puchar z grawerem. Oczywiście najpierw był mecz piłki nożnej, Kuba wygrał i dostał puchar, który ma do dziś :)

    Oczywiście zapisuję się na Candy i zapraszam na moje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuje się :-) co do prezentu może jakaś tablica do rysownia :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się dopiszę!
    Na prezent polecam Lego, niby nie oryginalnie, ale na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. I JA SIE ZAPISUJE...JA MOIM SYNOM NA URODZINY NIE PAMIETAM KTORE;( ( BYC MOZE 4 )KUPIŁAM ELEKTRYCZNA KOLEJKE ;) BYLI ZACHWYCENI ;o

    OdpowiedzUsuń
  29. Póki karmię synka nie będe na diecie więc na słodkości sie piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Jeśli chodzi o prezenty to zawsze obsypuję swojego siostrzeńca słodyczami, bo czy ktoś zna dziecko, które ich nie lubi?
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie się zapisuję na candy :).

    Co do prezentu to może ciastolinę.
    Mogę się nią bawić i duzi i mali, a do tego stawia na wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  32. Staję w kolejce po ten śliczny lawendowy drobiazg.
    Zapraszam też do mnie na skromne candy

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja sie ustawiam w kolejce :)

    a jesli chodzi o prezenty dla 4latka - wiadomo kazde dziecko jest inne -moj rownolatek wakacyjny :) uwielbia wszystko co jest zwiazane ze strazakami wiec kaski, gasnice, przerobiona kamizelka do auta odblaskowa jako kurtka dla pana strazaka 4letniego :), auta, drabiny, strazacy, oprzyrzadowanie etc. z fajnych i juz podchodzacych wiekowo sa lego 4+. moj juz city tes sie ladnie bawi i nie rozwala budowli jak jego mlodszy brat tylko scenki sobie urzadza i to jest super kreatywne. dalej nie wiem czy sie spotkalas z madrym zamkiem. u nas kazdy sie tym bawi. a maluchy az w szoku jestem pokonuja kolejne etapy czesto juz sami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy jak nie zostanę obserwatorem to dalej mogę brać udział (nie wypełnię tak to wszystkich 4 punktów).
    Jeśli chodzi o prezent to chodzę po sklepach i jak coś mi wpadnie w oko to kupuję albo sama robię. Dla 4 latka może być to ręcznie robiona maskotka, albo o ile nie ma łańcuszek z serduszkiem od Ciebie :)
    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla czterolatka kupiłabym już jakąś grę/puzzle, coś, co nauczy go logiki, bądź też, jeżeli zależy nam, aby miał pamiątkę na dłużej to jakiś komplet pościeli można uszyć/kupić lub jakąś ramkę ze zdjęciami jego i rodziców? Właśnie zostałam obserwatorem anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Najlepszym prezentem dla 4 latka będą logiczne puzzle, odpowiednie oczywiście dla wieku dziecka. Zabawka ta polega np. na rozdzieleniu 4 elementów od siebie, zajmuje dziecko na dłuuugi czas, uczy cierpliwości, logicznego myślenia i tego że nie wszystko się ma od razu :)
    Mój e-mail to: matih@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Staję grzecznie w kolejce do losowania :)
    Prezent dla czterolatka, hm...
    Ja podarowałabym małemu płytę z piosenkami mojego ulubionego dziecięcego zespołu Fasolki.
    Dodatkowo zestaw kredek, malowankę i może jakieś bajkowe audiobooki :)

    Pozdrawiam i już wstawiam podlinkowane zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Hanka ostatnio "zaczytuje" się w "książce o kościach" - taka mini encyklopedia dla malucha o różnych zmysłach, ostatnio zakręciła się na placu zabaw na karuzelce i bardzo poważnie powiedziała - kręci mi się płyn w uchach.....:)

    np jedna z tej serii: http://www.empik.com/ciekawe-dlaczego-wieje-wiatr-ganeri-anita,prod14780016,ksiazka-p

    a banerek wiesz, gdzie szukać:))))

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem czy spełniam warunki ale się dopisuję. Jeśli chodzi o prezent dla 4-latka to na topie są samochody mcqueen
    andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie się zapiszę na Twoje candy. Moja córka ma 23.10 urodzinki i też 4-te, ale ona ma inne marzenia niż chłopcy. Ja ze swojej strony, gdy chodzimy na urodzinki zapraszane przez jej kolegów i koleżanki z przedszkola - robię metryczkę z danymi dziecka. Rodzicom się bardzo podoba, dzieci docenią później :)

    A przy okazji zapraszam do siebie na candy
    Michalina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)