piątek, 29 lipca 2011

Troszkę nowości

W końcu udało mi się znaleźć troszkę więcej czasu, żeby ładnie pościnać foteczki i Wam je tu pokazać.
Jeszcze na wczasach zrobiłam kilka malutkich "dziełek". Malutkich, bo nie chciałam tam marnować czasu na coś, co mogę zrobić w domu, a z drugiej strony nie chciałam tych 10dni spędzić całkowicie "nietwórczo". Twórczość była taka, żeby utrzymać się w siodle oczywiście :D
Połowa wyrobów była prezencikami dla kilku osób. Przede wszystkim zrobiłyśmy sobie małą wymianeczkę z Madzią z MAUALNI do której poleciało środkowe serdunio i ptasiek. a reszta serduń poszła w podzience za gościne Państwu z Mazur u których mieszkaliśmy w PATATAJ

(niestety ptaszek troszkę niedopracowany, bo robiony na kolanie na baaaaaaardzo szybko)



i moje różyczki przypinki :) Są już wystawione na ARTILLO 
Oglądając ostatnio blogi natrafiłam na super zabawę u VIOL Zabawa polega na wysyłaniu sobie wędrownych a później otrzymaniu świetnej pamiątki.

Na zakończenie MANIEK :)

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. serduszka cudne :) cała reszta zresztą też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie serca - a kwiaty ozdobą pięknie pewnie niejedną kreację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne serducha i ptasiek, a tych kwiatuszkow to cala masz Cie spod reki wyskoczyla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ptaszynka....a kwiatuszki-malowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiatuszki! Dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)