sobota, 2 lipca 2011

WYZWANIE i karteczki

Wczoraj przyszły do mnie zamówione przydaśki od Ela17 :) W paczce znalazłam wiele cudności, które Ela dodatkowo wrzuciła dla mnie. Dziękuję Elu jeszcze raz.
Obiecałam że zrobię z nich jakieś cudka i pokażę. No i zrobiłam... 12 kartek :D Jeszcze dziś rano je wykańczałam, wypisywałam i ozdabiałam koperty.
W związku z tym, że za tydzień wyjeżdżam na Mazury musiałam nadrobić na "Uwolnij pocztówkę", by nie zawieść nikogo. Ale wszystko po kolei, bo nie pokażę Wam wszystkich na raz ;p

Dziś przedstawiam Wam karteczkę na wyzwanie6
Zrobiłam 2, więc dziś przedstawiam pierwszą:
A wyzwanie znajdziecie TU

Jeszcze słówko o wczorajszych broszkowych różyczkach. 
Możecie je wylicytować na LICYTOWANKI od 1zł lub kupić na moim koncie w ARTILLO;
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. bardzo ładna karteczka,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi-Scrap.

    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)