piątek, 4 listopada 2011

Książki kochane

Dziś będzie książkowo... bo jak część z Was za pewne wie kocham książki, choć nie zawsze mam na nie niestety czas...
Edward powędrował dziś w swoją kolejną podróż do agus, a do mnie przywędrowały dziś 3 inne książki.
I od Madame która wymyśliła wspaniałą wymiankę książkową, o której więcej możecie poczytać TU a do której dorzuciłam dziś kilka książeczek dla dzieci.
Madame przysłała mi również super serwetki i kawusię. Jestem tej książki bardzo ciekawa.

Kolejna książka przywędrowała od loken
O tej książce już nie raz słyszałam, przeczytam z chęcią.

A dziś, przy naszych osiedlowych zajęciach w bibliotece wypożyczyłam jeszcze "Stowarzyszenie umarłych poetów", którą chciałam przeczytać już dawno, bo uwielbiam film.
Do tego czekam na jeszcze jedną książkę blogową, która powinna dojść do mnie za miesiąc. A obecnie jestem w połowie czytania: "Tam, gdzie spadają anioły"....
Jak widzicie trochę czytactw się nazbierało, więc do Nowego Roku powinno wystarczyć :)

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, ze już dotarła. Film na podstawie tej książki też jest godny obejrzenia, ale to dopiero jak przeczytasz książkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Instrukcja jak wyłączyć weryfikację obrazka:
    wchodzisz w nowy post -> komentarze -> i na samym dole masz pokazać weryfikację dajesz mu nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym sobie poczytała ale przy moim synu to jest nie realne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne broszki robisz:)

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i tyle miłych słów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiat pustyni przepiękna książka poryczałam się w niektórych momentach,,, co on wyprawiają tym biednym dziewczynkom ,przeszła bardzo dużo w swoim młodym życiu .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)