środa, 2 listopada 2011

A Edward pędzi do............

No właśnie, dziś odbyło się losowanko.
Random wybrał nowy kierunek zwiedzania dla Edwarda, który odkryje teraz nową, kochaną osóbkę, która przygarnie go na kilka cudownych dni. Osób do losowania zgłosiło się 15. A Random wyłonił z nich nr 6... Pod którym kryje się komentarz

agus2003 pisze...

Zapraszam Edwarda do siebie:))
Agus, bardzo gratuluję :) Książkę prześlę do końca tego tyg. (może uda mi się jeszcze dziś)

Reszcie bardzo dziękuję i obiecuję już w niedługo nowe zabawy.
Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Gratulację!!! A książka się podobała?

    OdpowiedzUsuń
  2. a niech to znów mnie ominął, gratuluje Agus bede próbować dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakże... Edward jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Już się nie mogę doczekać Edwarda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa która podróż Tulana, to będzie podróż do mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję!
    Karolciu, wysłałam dzisiaj dla ciebie małą zgrabną paczuszkę;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)