poniedziałek, 28 listopada 2011

Relacja ze Spotkania HandMade :)

Witam,
Dziś króciutka relacja z sobotniego Spotkania HandMade w strzeleckim SOK'U.
Wystawka z pięknymi i ciekawymi wyrobami Eli

Wyroby Asi, która ożywi każdą kreację

Dziewczyny nalewają ciepłą kawkę i siadamy do pogawędek

 Wyroby Basi... super śnieżynki
 A tu część moich i część Basi
 A tu już moje :)
 Uśmiech Basi

 Anioły Eli
 Asia - pstrykacz
Od stycznia nasze spotkania będą się odbywały co miesiąc i będziemy wyrabiać drobne rzeczy. Pierwsze takie spotkanie już 28.01.2012r., o godz. 12.00.

Informacja do moich dziewczyny z VITALI:
Czy możecie przesłać mi zaproszenie, bo nie mogę się zalogować w naszej grupie....

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Takie spotkania sa bardzo przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak mogłaś dać mnie z taką miną:P

    OdpowiedzUsuń
  3. czy doczekam się daty która będzie mi pasować? mam nadzieję, że tak ;)) fajnie musiałyście się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być fajnie pracować w grupie na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)