poniedziałek, 23 maja 2011

Dzień Dziecka

Każdy z nas jest trochę dzieckiem :) więc przygotowałam małą kolekcję, która będzie idealna zarówno dla tych małych, jak i trochę większych dzieci.
Jako materiał wybrałam miły i mięciutki filc... właśnie po to by poczuć się jak małe dziecko i przypomnieć sobie troszkę dzieciństwo.
Przedstawiam Wam broszki. Założę się, że każdy mały facecik chciałby posiadać taki mały gadżecik i pierwszy własny samochód z którym będzie mógł wszędzie chodzić. Mój osobisty mały facecik posiada takie 3 i nosi je do kapelusików i katany (wygląda uroczo).




A teraz coś dla dam... i tych malutkich i całkiem dużych, bo któż nie lubi jeżyków?? (ja uwielbiam)

Jeżyki ozdobią za pewnie nie jeden pokój - ten dziecięcy i całkiem dorosły:
Księżniczki mogą ozdobić swe włoski niebywałą fryzurą z moimi dodatkami, a na rączki założyć śliczne bransoletki ekologiczne ze swoim imieniem.






Oczywiście wszystkie te przedmioty (i wiele innych) możecie kupić na moim koncie w Artillo, pod adresem: http://www.artillo.pl/shop/bizutkikarolci.html

2 komentarze:

  1. Dziękuję serdecznie za karteczkę urodzinową i zapraszam na mojego bloga, ponieważ postanowiłam wylosować z osób które przesłały mi życzenia nagrodę niespodziankę :)Może to właśnie Ty??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)