niedziela, 26 lutego 2012

Konkurs na najsłodszy notesik :)

Jak już pisałam wcześniej ogłaszam konkurs na najsłodszy notesik :)
Notesiki możecie produkować przeróżnymi metodami: scrabkowe, decoupagowe, materiałaowe, itd.
Jedna jedyna zasada, to: MA BYĆ SŁODKO :)

Osoba wygrana otrzyma ode mnie dwa bony:
Kod do bona na -20% na jednorazowe zakupy w moim sklepiku ARTILLO na wszystkie dostępne produkty
oraz

Kod do kuponu rabatowego na 20zł na zakupy w sklepie http://www.skillcrafting.com/ 
1. Kuponów nie można łączyć (nie można wykorzystać podczas jednego zamówienia więcej, jak jeden kupon).
2. Zakupione kupony będzie można wykorzystać do 31.12.2012.
3. Kupon można wykorzystać przy zakupach na minimum 100zł.
 



Linki z Waszymi pracami proszę o przesyłanie do 08.03.2012r. (czyli Dnia Kobiet). Wyniki ogłoszę najszybciej jak się da :)
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.

3 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie i miłe odwiedzinki
    Fajne rzeczy robisz
    Ja jednak skupiam się głównie na biżuterii :)
    miłej zabawy życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zaproszenie, ale notesika to obawiam się, ze w tym momencie nie zrobię. Nawet nie mam żadnego pomysłu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne sa, slodkie, ale i ja musze sie tutaj przyznac ze praca z papierem nie najlepiej mi wychodzi. Poczekam na jakis konkurs z koralikami. Dziekuje za zaproszenie . Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)