wtorek, 2 października 2012

No to ... PODAJ DALEJ :0)

Szybciutka i znana Wam gara
Bo już od maja nie było.
Zasady proste:
1. DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie drobiazg (osoby te muszą być obserwatorami tego bloga). Tylko dwie, gdyż każdy będzie miał możliwość uczestnictwa w zabawie w kolejnych jej turach.
2. Osoby te do tyg. muszą wysłać swój adres na mój mail: kajojcia82@o2.pl
3. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.
4. Prezenty wysyłam do 3m-cy (czyli do pojawienia się kolejnego cyklu PODAJ DALEJ na mym blogu).
Miłej zabawy

5 komentarzy:

  1. Ja to nie wiem, czy się mogę zapisać ;P Bo tu jeszcze w trakcie innych wymiankowych jesteśmy działań :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To a jak najchętniej ;) A wiesz, bo tak apropo podaj dalej to ja się zastanawiałam, żeby u siebie na blogu zorganizować kiedy coś w stylu podaj dalej, tyle, że kitów, tych zestawów do scrapowania, wiesz, przygotowujesz np. takie trzy, zgłaszają się trzy osóbki, którym to wysyłasz. One też przygotowują trzy, odsyłają po jednym Tobie, a pozostałe dwa ślą dalej i te Dwie kolejne też szykują po trzy i jeden dla osoby od której otrzymały i dwa w świat. Co o tym sądzisz? Tylko nad zawartością takiego kitu się zastanawiam, bo to by było trzeba w miarę określić, żeby wszyscy byli zadowoleni, takie minimum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten Twój pomysł, warty przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)