środa, 24 października 2012

Kraina Subtelności.... :*

To już  nie pierwsza prywatna wymianka z tą pozytywnie zakręconą osóbką, jaką jest Malwinka. Wszystkie wymianki z Malwiką są świetne. Zawsze wykonuje swe przedmioty z wielką starannością i dbałością o szczegóły. Popatrzcie co tym razem mi przysłała:
 Przepiękny, kwiatowy pas na który miałam ochotę już daaaaawno. Jest słodziutki :)
 Piękne, różane kwiaty w odcieniach mięty, bo ten kolor ostatnio bardzo się do mnie przyczepił. :)
 ......i w innych kolorkach.....
 I cały wysyp babeczek do bransoletek.
Cudności, dziękuję jeszcze raz.

A ja wysłałam:
Notatniczek ozdobiony przeze mnie


 I tabliczkę na drzwi z szyldem "Krainy Subtelności"


Mam nadzieję, że Malwinie się wszystko spodobało i nie mogę się już doczekać następnej wymianki.

Na Dobry Dzień Król Januś I:
Buziole :*

2 komentarze:

Dziękuję :)