sobota, 28 kwietnia 2012

Wyniki Niespodzinakowego candy :)

Kochani, dziś jest ten dzień... Dzień w którym ogłaszam wyniki candy.
Jestem bardzo miło zaskoczona, bo do zabawy wpisało się aż 60osób, mimo to, że candy trwało jedynie 3 tygodnie. Widzę, że parę nowych osób do mnie zawitało, których nieomieszkam odwiedzić jak tylko znajdę wolną chwilkę. Przybyło też kilku obserwatorów, z czego ogromnie się cieszę :)
Ale do rzeczy. Kilka osób zapisało się podwójnie, a Magda dostała dodatkowy głos, dzięki temu, że wspomogła ratowanie Mańka.
Do losowania posłużyłam się Randomem, a o to wyniki:

A pod 12 kryje się ...................................................


1.2.                   
zgłaszam sie :) zdrowia życzę :)
OLIWKAEWKA serdecznie GRATULUJĘ i poproszę o adresik do wysyłki!!

Wszystkim bardzo dziękuję za udział i zapraszam już niedługo na kolejne zabawy.
Poza tym zapraszam dziewczyny do odebrania u mnie Wyróżnień
A ja zbieram się na Spotkanie HandMade.
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Jakich wyróżnień?

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje zwyciężczyni! Ale Ty Karolinko będziesz musiała nam koniecznie pokazać co to za niespodziankowe skarby do niej powędrują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)