wtorek, 10 maja 2011

Scrapkowo

Tak, jak obiecałam ostatnio będzie dziś SCRAPKOWO. Pewnie niektórzy się zdziwią, bo scrapkowanie nigdy nie było moją mocną stroną ( i nadal nie jest) ale jak mus, to mus :)

Ale zanim o tym, to chwalę się moimi perełkami. Ostatnio zakwitły i jestem z nich baaardzo dumna:




Scrapki zacznę od zaproszeń, jakie zrobiłam na imieninki mojego Syncia. Jest ich kilka rodzajów, bo oczywiście nie posiadam dużej ilości jednakowych papierów i ozdób, ale trafią i tak do różnych ludzi:






I w końcu zrobiłam małe bileciki z podziękowaniami i wizytówką, które będą umieszczane do moich prac.
P.S. Pochwalę się, że w końcu mam śliczne opakowania/woreczki z organzy :)


I na koniec coś, czego w zasadzie nie powinniście widzieć, ale co tam...
Są to karteczki wykonane przeze mnie, w ramach świetnej akcji zwanej "Uwolnij pocztówkę". Do dziewczyn, które w tym miesiącu mają urodziny lub imieniny i wysłały mi swój adres powędrowały te karteczki z małym drobiazgiem ode mnie:










Kolejny post przyniesie niespodzianki na Dzień Matki :)

2 komentarze:

  1. i jest tu karteczka która dotarła do mnie, dziękuję bardzo! Kolczyki też śliczne :* Dziękuję!!!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)