poniedziałek, 16 maja 2011

Dzień Matki

Więc szybciutko... Jak obiecałam, to słowa dotrzymuję i przedstawiam Wam nowości na Dzień Mamusi.
Dla mojej osobistej Mamki zrobiłam ptaszko-broszę w dwóch kolorach do wyboru (zgadnijcie którego wybrała?):


Są także inne propozycje. Cały komplecik z pięknych, szlifowanych kryształków w odcieniu fioletu. O wiele ładniej wygląda ubrany (niestety modelki brak;/):






I delikatne kolczyczki z perełek Swarovskiego, kuleczki Swarovskiego i przekładki z cyrkoniami:
I dwie pary kolczyków z małymi kwiatuszkami. Tą technikę na razie zaczynam, więc może nie są zbyt dopracowane.




I coś z innej beczki, dla osób, które lubią dobry i ambitny hip-hop.
Otóż właśnie dziś w sklepach pojawiła się trzecia płyta mojego kolegi ze studiów SKORUPA, pod nazwą Etos Kowboja. Wszystkich chętnych zapraszam do obejrzenia clipu:
http://www.youtube.com/watch?v=RtY7h0XRTxQ
który powstał w mojej rodzinnej/domowej mieścinie :) i do zakupu płytki oczywiście

3 komentarze:

  1. Stawiam, że Mamusia chciała oba, ale jeśli kazałaś wybrać :) obstawiam czerwonego :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:)
    stawiam na czerwonego ptaszorka:):):)
    oczywiście nie jest tajemnicą skąd mam zdjęcia, które wykorzystuję w swoich kartkach:)
    oto adres sklepu w którym zamówiłam papiery ze zdjęciami Vintage:)
    http://galeriapapieru.com.pl/pl/c/Vintage/111

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszki są urocze. Jako pierwsze mnie oczarowały. Pokażę je na facebok-u swoim znajomkom. Dziękuje za udział w moim candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)