środa, 17 sierpnia 2011

Albumik dla Maluszka

Ostatnio szykuję prezenicik dla Maluszka. Co prawda Maluszek wygrzewa się jeszcze w brzusiu mamusi, ale ja nie lubię robić nic na ostatnią chwilę. Tak i jest tym razem.
Poza tym dziś wybieram się do lekarza, z moją bolącą miednicą, więc jeżeli zatrzymają mnie w szpitalu (odpukać), to muszę mieć prezencik przygotowany.
Albumik kupiłam gotowy, tekturowy. Ozdobiłam go papierami i różnymi scrapkowymi dodatkami, a także zrobiłam dużo kieszonek na przeróżne pamiątki, drobiazgi, czy mamusine notatki, bo ja ich mam po swoim synciu dużo, więc pomyślałam, że tej mamusi też się nazbiera.








Mam zamiar jeszcze zrobić pudełeczko, by pięknie prezencik zapakować.

Poza tym przypominam osobą, które brały udział w "WAKACYJNEJ WYMIANCE", że powoli można wysyłać prezenciki, tak by doszły na 01.09.2011r.

Gorąco pozdrawiam (trzymajcie za mnie kciuki dziś wieczorem-a właściwie za moją miednicę ;p )

1 komentarz:

Dziękuję :)