wtorek, 2 sierpnia 2011

Och, ah, WoW..........

To okrzyki wzruszenia jakie wydałam dziś z siebie po odejściu spod moich drzwi listonosza... A to dlatego, że przyszły do mnie dziś dwie cudne przesyłeczki.
Jedna z wymianeczki z Madzią z Manualni u której zauroczyły mnie przepiękne kolczyczki fimo
Oczywiście Magda kolczyczki przysłała i jeszcze parę pięknych rzeczy (a z tego co wiem, to czeka jeszcze jeden prezencik na mojego Janka :))
A druga wielka paka ukrywała w sobie inne skarby i cudowności..
Jakiś czas temu wygrałam Candy u Pauli Ale Paula zamiast wysłać tylko to, co było pokazane na zdjątku w
 jej blogu przysłała o wiele, wiele więcej. Popatrzcie:
Kureki i ptasiek mają już swoje zaszczytne miejsce, a wianuszki będą z pewnością ozdabiane na święta. Truskawki przywłaszczył sobie Janek, a ja chętnie jutro wypije pyszną kawkę, patrząc ile u nas stopni :D

Dziękuję Kochane moje 
Sprawiłyście, że ten dzień, choć słoneczny był jeszcze piękniejsze :)

5 komentarzy:

  1. gratuluję tych pieknosci wiem jak to jest bo tez juz wygrałam candy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak - śliczności dostałaś i nie dziwię się zachwytom :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowskie niespodzianki. Takie chwile są bardzo miłe. Cieszę się razem z Tobą. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie:)) hehe... czapa poleci niebawem (chcę jeszcze ją wykorzystać do fotek, jeśli pozwolisz:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się,że mogłam sprawić Tobie radość :)
    Nie ma za co dziękować !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)