środa, 31 sierpnia 2011

I love Swarovski

Każdy kto mnie zna wie, że uwielbiam błyskotki Swarovskiego. W połączeniu ze srebrem dają niesamowity wręcz efekt. W związku z tym, że przygotowuję się już do sobotniego SPOTKANIA HANDMADOWEGO walczę teraz z wszystkimi dziełami na raz. W momencie kiedy suszy się kolejna warstwa lakieru zabieram się za tworzenie biżuterii. Uwielbiam świecidełka, a zwłaszcza wyroby Swarovskiego i tak przez kilka dni powstało kilka par kolczyków.
Pierwszy przedstawiam Wam cudowny komplet z przeźroczystych kryształków i kilku perełek, w skład którego wchodzi bransoletka i kolczyki do pary. Komplecik jest delikatny i tylko dwukolorowy, więc doskonale będzie się nadawał do każdej kreacji:
I każda z części kompletu z osobna:


Powstały też beżowe kolczyczki ozdobione jedynie delikatnymi, srebrnymi krawatkami. Idealnie będą się nadawać na co dzień do jeansów czy spódnicy do pracy:)

A teraz kolczyki z serii.. wszędzie romantyczna :) Długie kolczyki dla dziewczyn które wszędzie chcą wygląda extra!! (sama takie posiadam ;p)

I kolczyki dla prawdziwej romantyczki... Czarne serca, zakończone ozdobnym, srebrnym sztyftem:
(wykonane specjalnie na zamówienie)

I na wielki bal. Kolczyki wykonane z dwóch kolorów wspaniałych pereł Swarovskiego, dodatkowo ozdobione przekładką i łącznikiem z cyrkoniami... Super ozdobne.

I na koniec moje ukochane (zawsze, w każdej partii jedne szczególnie przypadają mi do gustu i najczęściej zostają już ze mną :D). Widzę je na pięknej damie w towarzystwie "małej czarnej" :) 






Trzymajcie kciuki jutro rano za Janka, który wraca po wakacjach do przedszkola i za mnie, bo będę dzwoniła w sprawie pracy (może się uda) :)

Dobranoc

8 komentarzy:

  1. piękne biżu :) a kciuki trzymam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiscie najbardziej lubie biżuterię robioną z kamyków Swarovskiego.Zrobiłaś pięknosci,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności zrobiłaś, ale pierwszy zestaw odpowiadał by mi najbardziej, uwielbiam bransoletki :)))Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Janek? Hanka szalała z radości, ale przygasła, bo nowe dzieci są...... Jak praca?? Kolce - świetne! a wiesz, nadal nie dorobiłam się skwarków:) Za to widzę ulubiona biżuteria pań prezenterek w tvnie:)))))) lubię te bigle zamykane, angielskie.......

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Ileż nowości :) Podziwiam :) Bo ja mam twórczego lenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty lubisz koraliki Swarovskiego, a one ciebie! Pięknie ci wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kciuki trzymam oczywiscie,a błyskoteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)