środa, 24 sierpnia 2011

Broszki

Widzę, że ostatnio dość duże zainteresowanie wzbudzają wisiorki ze zdjęcia. Co mnie osobiście bardzo cieszy, bo raz że je uwielbiam (i szkoda, że fotki nie oddają ich uroku), lubię je robić, to jeszcze dostarczają mi pracy w tym czasie nudy....
Wczoraj były wisiorki, a dziś chciałam Wam zaproponować coś nieco innego. Otóż... broszki. Broszki ze zdjęciem/grafiką ma się rozumieć :D
Pierwsza to przekształcony wisiorek (który sobie niewinnie leżał w pudełeczku
Druga broszka jest wykonana całkowicie od nowa. Jest oczywiście z moim synkiem, a w komplecie z delikatnymi kolczykami będzie stanowiła prezent urodzinowy dla mojej teściowej.

A na zakończenie, jakoś tak same powstały różane kolczyczki. Niby zwykłe, proste, ale jakoś mi się podobają.



Kochani, oczywiście możecie u mnie wszystko zamawiać, na górze bloga znajdziecie moje dane kontaktowe (mail, gg). :) Polecam się :)
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Pieknie to zrobiłas sa takie inne

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak mi też się podobają takie medaliony. Ja bym dał do środka coś magicznego na przykład królika z Alicji w Krainie Czarów albo uśmiechniętego kota.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolinko-moja mamcia zachwycona prezentem.To co zrobiłaś piękne:)Mam nadzieje,ze Twoje kosteczki mają się lepiej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)