wtorek, 13 września 2011

Kilka ważnych informacji i ... pudełeczko.

Najpierw ważne informacje!!

Dziś byłam w strzeleckim SOK'u i mam miłą informację! Otóż koleje spotkanie HandMade na pewno odbędzie się w listopadzie. Co do dokładnej daty - jeszcze nie została ustalona.

Druga informacja dotyczy CANDY.
Ankieta się już zakończyła i wiadomo, co wybrałyście na prezencik. Więc na dniach ogłoszę Candy. Obserwujcie mojego bloga.

I w końcu pudełeczko.
Powstało zupełnie przypadkowo, a długo walało się po półeczce. I powiem Wam, że tak coś z niczego, a mimo wszystko podoba mi się to co z niego wyszło. Ładnie wygląda i na pewno przyda się na prezent, przechowywanie biżuterii czy małych przydasiów. Popatrzcie:



Buziaczki

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne,delikatne-śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyszło takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem takie zwykłe coś, potrafi się tak pięknie przeobrazić :) Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękne!!! Delikatne, kobiece i trochę tajemnicze...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. karolina, u mnie na blogu tez zamiescilam fotorelacje ze zlotu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)