czwartek, 22 września 2011

Unikalnie

I na prawdę będzie unikalnie, bo zapewne takich kolczyków już nigdy nie powtórzę. Jak wiecie wygrałam niedawno candy w http://unikatartshop.blogspot.com  i w związku z nim otrzymałam przeróżne półfabrykanty. A oto kilka zdjęć z wykorzystaniem ich:


Jest jeszcze wiele produktów do spożytkowania, więc za pewne to nie koniec moich robótek :0)

Kochani znów mam dużo czasu, więc znów się Wam tutaj reklamuję i czekam na zamówienia ;) Może ktoś się na coś zdecyduje. Gwarantuje szybkość wykonania (a przynajmniej będę się starała ;))
Buziaczki

7 komentarzy:

  1. Wszystkie super, ale serduszkowe mnie urzekły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no pieknie!!! I to w tworzeniu bizuterii mnie urzeka. Jezeli dasz 10 osobom ten sam zestaw koralikow to powstanie 10/a moze i wiecej / prac zupelnie sie rozniacych. Jakie to jest fajne! Kolczyki swietne, ciesze sie ze elementy sie przydaly, czaruj dalej a ja bede podgladać.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne :) mnie urzekły trzecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, takie leciutkie i delikatne! Dziękuję za odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna biżuteria, pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te kolczyki...zwłaszcza te ostatnie...ps.musisz chyba wejść w projekt bloga i zmienić
    PROJEKT>>PROJEKTANT SZABLONÓW>>DOSTOSUJ USTAWIENIA SZEROKOŚCI>>I metoda prób i błedów dostosuj szerokość bocznych pasków...bo ci zdjęcia wchodzą z bocznych pasków...i wszystko jest na sobie...to jest nieczytelne.....albo zmień UKŁAD NA JEDEN PASEK BOCZNY:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)