czwartek, 1 września 2011

Wymianki, wymianeczki, prezenciki :)

Najpierw króciutko: Janek w przedszkolu zaadoptował się super. Chyba nawet dobrze nie zorientował się o co chodzi i po co tam  jest.
Co do oferty pracy, którą wczoraj znalazłam, to po 12h była nieaktualna... dziwne prawda?? :D Chyba każdy dobrze wie, o co chodzi.

A teraz już do milszych rzeczy.
Jak część z Was wie brałam udział ostatnio w kilku wymiankach. A pierwsza z nich to KLAMERKOWA WYMIANKA na której moją parą była Grubcia
Przygotowałam dla niej takie oto klamereczki:
Do klamerek była jeszcze karteczka.
A od Grubci otrzymałam fajne zwierzaki (bardzo pomysłowe :)


I druga z wymianek, którą organizowałam osobiście, czyli WAKACYJNA WYMIANKA która trwała praktycznie przez całe wakacje do dziś.
Ja robiłam prezencik dla Duditki a było to..

Niestety zdjęcie tylko takie zrobiłam, ale możecie zobaczyć tu rameczkę z napisami i kwiatem z organzy, zielony kwiat-broszka, kolczyczki z drinkami, karteczkę całą zapisaną i parę słodkości. Mam nadzieję, że nowej właścicielce prezencik się spodobał i będzie miała z niego duuużo uciechy :)
Ja chętnie bym się pochwaliła prezentem który miał do mnie przyjść... No właśnie miał, ale nie doszedł... Szewc w dziurawych butach chodzi? Mam nadzieję, że to tylko poczta nawaliła i przesyłka na dniach do mnie dojdzie.
Resztę osób uczestniczących w mojej wymiance bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania prezentu i link do relacji :)


A oto lista:
1. Manualnia
2. Silvanis
3. Asia
4. Agneta
5. Majka
6. Yoasia - NIE OTRZYMAŁA WYSYŁKI!!
7. Witaaminkaa
8. Dziki Imbir
9. Butterfly
10.Paula
11. Dudqa
12. Duditka - Otrzymała, brak PUBLIKACJI
13. Kahlan84
14. KasiekW
15. Od dziś tylko pozytywnie
16. Maggie
17. Dzieła Madame
18. Karolina

Oj widzę, że mi się wymianka nie udała :(

19 komentarzy:

  1. Wpadnij do mnie na bloga to zobaczysz co dostałam

    OdpowiedzUsuń
  2. http://maggie-paperfields.blogspot.com/2011/09/wymiankowo-d.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,
    Niestety ja jeszcze paczuszki nie otrzymałam, na szczęście moja para wymiankowa Agnetka otrzymała prezencik. Jak tylko paczuszka dotrze wystawie posta i informację

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam że milczałam ostatnio ale mialam problemów trochę. A teraz z przerażeniem widze ze to co wyslałam ja nie dotarlo jeszcze do ciebie. Zaraz lece na pocztę robić afere i mam nadzieję ze przesyłka się znajdzie bo inaczej chyba tam rozniosę wszystko.
    Ja jeszcze też nie dostałam przesyłki więc nie mam co pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam do mnie dotarła. Postaram się wieczorem zrobić zdjęcia i wstawić, to podam link.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam poinformować że Kasia "Dudqa" dostała paczkę ode mnie a tu jest jej komentarz http://silvanis-mojeprace.blogspot.com/2011/08/wymianka-wakacyjna.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne klamerki -super wymianka!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mały błędzik nastąpił, ale już naprawiony. Ja wysyłałam wymiankę do Duditki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam otrzymanie paczuszki od Silvanisi dziękuje za miłą zabawę. Dziś wystawie poscik

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę że się wszystko wyjaśniło.

    Pozdrawiam wredna Silvka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie martw się! Tak to już niestety bywa. Ale myślę, że wszystko się wyjaśni i będzie OK :)
    Pozdrawiam
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  12. Butterfly dostała ode mnie przesyłkę, bo pisała do mnie maila :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę. jak się odezwie to zmienię zapisek

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! Otrzymałam przesyłkę . Cudowne prezenty. Swoją również wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisałam Ci maila że paczuszka dotarła.

    Link do wpisu i fotek http://myartpasion.blogspot.com/2011/09/zabawy-i-inne-mie-rzeczy.html

    P.S Bardzo bardzo dziękuję za zorganizowanie wymianki. Cudowna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. a tu link do mnie i mojej relacji z wymianki

    http://dzielamadame.blogspot.com/2011/09/wymianka-wakacyjna.html

    bardzo udana wg mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie klamerkowe wytworki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wymianka do mnie dotarła :)
    http://millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/2011/09/dugo-mnie-tu-nie-byo.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)