sobota, 17 września 2011

Przyleciał do nas motylek

.. a tym motylkiem była przepiękna paczka od Ewelinki która prowadzi blog http://crazybutterflyworld.blogspot.com/ Ewelina robi przepiękne rzeczy, a ja poprosiłam ją o "szyciankę" dla mojego synka, który jak wiecie niedługo będzie miał swoje urodzinki. I przysłała... mega paczkę:
 Słodycze dorwał już Janek, a kurkę i sówki otrzyma na urodzinki,
 Resztę zgarnełam JA :) Ale jeszcze nie wiem gdzie rozmieszczę te cuda.

Ewelinka chciała ode mnie niespodziankę, więc też niespodziankę jej wysłałam
 Jest rameczka na zdjęcie Majeczki, czyli córeczki Eweliny.

 Są oczywiście motylki na serduniach (w końcu coś innego niż różyczki... których miałam już dość...)
 I coś z bizuterii: broszka z wspólnym zdjęciem Ewelinki i Majki i kolczyczki.

Ewelinko bardzo dziękuję za wspaniałą wymiankę :)

A ja dziś idę na koncerciwo.
Pozdrawiam i zapraszam na candy.

3 komentarze:

  1. Kurcze juz nie moge sie doczekac kiedy to wszystko dotkne, najbardziej czekam na ta broszke a serduszka z motylkami wymarzone, no bo co mogloby mnie bardziej uszczesliwic jak nie motylki??!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za udział w moim CANDY! niebawem wyniki! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowa kura, Janek na pewno się ucieszy z prezentu.
    Serduszka z motylkami ciekawe całkiem inaczej się prezentują i są mniej słodkie niż różane:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)