środa, 14 września 2011

Otrzymałam klucze do raju !!


I to najszczersza prawda. Wczoraj przyniosła mi je sąsiadka, a do niej przyniósł listonosz. A na pocztę... Magda (z Maksiem) i Przemek, czyli przemiłe i cudowne osoby prowadzące blog Klucze do raju. I tylko spójrzcie jakie cuda otrzymałam.
Wymarzyłam sobie robiony przez Madzie ręcznie malowany wazonik z motywem lawendy oczywiście, by pasował mi do kuchni, a do tego doszła misa. Było więcej słodyczy, ale moi chłopcy nie chcą się przyznać, który z nich je ukradł... I książeczka dla Janka, ale też została porwana :)
Cała paczka przecudnie pachniała suszoną lawendą, a za jej sprawą teraz cudownie pachnie mi cały domek.
A teraz przybliżenie


Aż trudno uwierzyć, że Magda ten wzór malowała pierwszy raz, bo jest tak piękny, jakby robiła go codziennie. Inne prace Magdy na szkle też są zachwycające, przejrzyjcie bloga Klucze do raju, odkryjecie cudności Magdy.
Oczywiście piękności znalazły już swoje miejsce w mojej kuchni. Misa otrzymała miejsce na stole i została zasypana owockami.
A wazonik na lodówce, ale to nie jego miejsce docelowe... czekam na świeże kwiatki.
Ale to nie koniec niespodziewajki... Były jeszcze cudne serweteczki , pachnące lawendą świeczuszki i piękna karteczka.
Mało tego... to jeszcze nie koniec, bo Magda i Przemek zapowiedzieli, że doleci do mnie coś jeszcze...
Kochani dziękuję za ten RAJ!! Wspaniałe prezenty.

Ja niestety skromniej, nie spodziewając się, że czeka mnie aż takie szczęście... Wysłałam Madzi i Przemkowi
parę drobiazgów
 Jest tu więc albumik na zdjęcia Maleństwa opakowany w pudełeczko.

Rameczka z imieniem Bubusia.

Karteczka i coś dla rodziców: kolczyczki dla Magdy i zakładeczka dla Przemka.

Mam nadzieję, że mój prezent choć skromny to się spodobał. Bardzo się cieszę, że trafił do nowych właścicieli akurat w II ROCZNICĘ ICH ŚLUBU (ale miałam wspaniałe wyczucie).
Ale to jeszcze nie koniec. Prezencik ode mnie pójdzie jeszcze po narodzinach Masika.

Na zakończenie Uśmiech Janka.... BEZCENNE :)
Dobranoc

4 komentarze:

  1. aaaaależ dostałaś wspaniałości :) i dzięki Tobie odkryję kolejne twórcze ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. karolina, zapraszam na bloga do mnie, tez zamiescilam fotorelacje ze zlotu w strzelcach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty dostałaś.Pędzę do Raju....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)