czwartek, 8 września 2011

Warto czekać... :)

I doczekałam się... ogromnej WYMIANIORY (bo wymiaką tego nie można nazwać) z Yoasią w zabawie WAKACYJNA WYMIANKA. Prezenty są przepiękne, sami popatrzcie:
A tu przedmiociki po kolei
Przepięknie zdobione pudełeczko, które na pewno znajdzie zastosowanie na moje "pierdółki" robótkowe. Oczywiście było całe wypełnione cudnymi papierami, koronkami i innymi przydaśkami :)
Uroczy misiu i ołówek-wiedzma, które wraz z dmuchaną piłeczką stały się skarbami Janka :)
I prześliczne notesiki ręcznie wykonane. Jedne mniejszy gości już w mojej torebce (przyda się na zapisywanie listy zakupów), a drugi bardzo gruby będzie pewnie przydatny w pracy.

Yoasiu jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję, jesteś niesamowita :*

P.S. Kochani pamiętajcie o ankiecie candy - proszę zagłosujcie. Znajdziecie ją po lewej str. bloga.

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Sliczny prezencik dostalas:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. http://osobiebb.blogspot.com/2011/09/wakacyjna-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za sliczny prezencik dla Patryka z wymianki szkrabikowej. Nie mam jak sie pochwalic na blogu, bo na razie nie mam neta.
    slicznie dziekujemy :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ze się podobalo. Zawsze mam stresa że za mało, za nijakie itp....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne prezenty! Dziękuję za udział w naszym candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)