piątek, 9 września 2011

Relacja z Art-cub w Lewadzie


Nie wiem, czy ktoś z Was zna to piękne miejsce i wspaniałe zawody vipów, jakie można oglądać w Lewadzie co rok. Ja niestety jestem dopiero drugi raz na tej imprezie, ale już gorąco polecam.
Niestety w tym roku nie byliśmy na całej inprezie, bo nałożyło mi się Spotkanie HandMade i nie zdążyłam na ujeżdżanie, ale za to nie ominęły mnie skoki.
A to mała fotorelacja:

Czyżby Gleba zauważył, że ktoś "go pstryka"?? :D
A tu już skoczki:










Na koniec runda honorowa, a dzięki Glebie, to chyba humorowa:
A tu już goście, ta mała dziewczynka na śmiesznym kuciu to Kaja, wygrywa praktycznie wszystkie konkursy w skokach, ma 11lat, jeździ od 3lat, a na tym koniu siedzi dopiero od 3tyg....
Chciałabym dojść do jej poziomu!!

A ten Pan na pięknym koniu to gość z Czech... Przeskoczył 2m.... Wyglądało jakby szybowali...










I kilka foteczek z powożenia, którego zagorzałą fanką nie jestem :)

Przypominam o ankiecie na temat candy, jeszcze 2dni zostały.
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Ciekawa impreza, chociaż ja nie mam nic do czynienia ani z zawodami, ani z celebrytami. ;) Ale konie lubię. konie są....końskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konie sa konskie , a ja mam konskie uczulenie i takie imprezy moge ogladac na szklanym ekranie, celebrytow zreszta tez.
    Chcialam przy okazji cichutko zapytac czy przesylka juz dotarla? Jezeli tak to jakie wrazenia?
    Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zdjecia:))Uwielbiam konie niestety juz dawno nie jezdzilam konno a chetnie bym sie wybrala na jakas jazde:))Musze poszukac jakiegos klubu jezdzieckiego blisko mnie:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)